استخدام مسئول دفتر خانم
یک شرکت معتبر در راستای تکمیل کادر اداری خود از افراد واجد شرایط در ردیف شغلی زیر در تهران دعوت به همکاری می نماید.
عنوان شغلی: مسئول دفتر
شرایط احراز:
خانم
تحصیلات: فوق دیپلم، لیسانس
تسلط کامل به Ms Office و کاربری کلی رایانه
آشنا به اصول نگارش و مکاتبات اداری
توانایی در مدیریت تماس های تلفنی
حداقل ۲ سال سابقه کار مرتبط
⏰ ساعت کاری ۸:۳۰ الی ۵:۳۰ پنج شنبه ها تعطیل
متقاضیان محترم می توانند رزومه خود را با ذکر ردیف شغلی مورد نظرخود به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایند.
jobiran6@gmail.com
درباره این سایت